vrijwilligerswerk

Voor Stichting L.O.B.B.E.S. zijn vrijwilligers erg belangrijk en werkt dan ook graag samen met vrijwilligers.

Wil je vrijwilligerswerk doen maar weet je niet wat bij je past? Niet gek want er is zoveel leuks wat je kunt doen!

Bij stichting L.O.B.B.E.S zijn er verschillende activiteiten waar je aan deel kunt nemen. Je kunt er voor kiezen om aan 1 vaste activiteit deel te nemen of om elke keer aan een andere activiteit deel te nemen.

Als vrijwilliger bent u betrokken bij het werken met een kwetsbare doelgroep. Om u hierin te ondersteunen bieden we begeleidingsgesprekken aan. Daarnaast krijgt u een maaltijd en bent u tijdens de werkzaamheden verzekerd voor aansprakelijkheid.

Hieronder staan diverse activiteiten waar u aan deel kunt nemen, heeft u interesse neem dan gerust contact op met stichting L.O.B.B.E.S.

Gast heer / vrouw van de stichting

(vrijwilligersfunctie)

Bij ons staat op nummer 1 dat iedereen zich in een veilige omgeving voelt waar ruimte is voor structuur, stabiliteit, sociale aansluiting, autonomie, ontwikkeling, ontmoeting, kortom: voor insluiting.

Tuinman/-vrouw

(vrijwilligersfunctie)

Op het terrein zowel binnen als buiten is regelmatig onderhoud/ aanleg noodzakelijk. De stichting  zoekt diverse duizendpoten voor de vele  klusjes op het terrein. Het gaat bijvoorbeeld om:

* Hagen knippen

*Grasmaaien                                                                                                                                              * Onkruid wieden                                                                                                                                     * Stoepen vegen                                                                                                                                       * Blad blazen                                                                                                                                             * Aanleg en onderhoud moestuin                                                                                                            * Aanleg paden                                                                                                                                          * en alle andere voortkomende werkzaamheden.

Onderhoud man/ vrouw

(vrijwilligersfunctie)

* schilderswerkzaamheden                                                                                                                      * Schoonspuiten van straatwerk en gebouwen                                                                                       * Lichte timmerwerkzaamheden                                                                                                               * Onderhoud van de dierenverblijven                                                                                                      * Onderhoud van het terrein                                                                                                                     * En alle andere voortkomende werkzaamheden.

Horecamedewerker/(ster)                                                               (vrijwilligersfunctie)

* Bediening medewerker / (ster)                                                                                                              * uithaler                                                                                                                                                     * hulpkok ( je hoeft geen kok te zijn, als je maar affiniteiten met koken hebt)                                       * patersserie (denk bv aan heerlijke appeltaarten bakken)                                                                   * Afwasser

Dierenverzorger / (ster)                                                                 (vrijwilligersfunctie)

Winkelbediening

* Het verzorgen van de winkel (dat alles er verzorgt en aantrekkelijk uitziet)                                   * Het helpen en adviseren van de klanten.                                                                                            * Het etaleren van de stellingen.                                                                                                             * Het schoon houden van de winkel.                                                                                                      * Het inpakken van de verkochte cadeautjes.

Multimedia / organisator

Gast heer / vrouw van de stichting

* Hier vragen we ,naast de profecionele hulp die er is, een extra luisterend oor van jouw, dat je een oogje in het zeil houd en met de bezoekers , vrijwilligers of de mensen met beperking die er behoefde aan heeft een praatje maakt, en daar waar nodig is advies of hulp inschakelt.

Bij ons staat op nummer 1  dat iedereen zich in een veilige omgeving voelt waar ruimte is voor structuur, stabiliteit, sociale aansluiting, autonomie, ontwikkeling, ontmoeting, kortom: voor insluiting.

picker

Wij bieden je een leuke baan in een prettige werkomgeving. Het betreft een functie op vrijwillige basis.