onze lunchroom

Naast het bezoeken van de kinderboerderij en de winkel is er ook een gelegenheid om gezellig een kunt u bij stichting L.O.B.B.E.S. ook heerlijk genieten van een kopje  koffie te drinken of een klein hapje te nuttigen in de lunchroom zodat je een complete L.O.B.B.E.S dag Beleeft.

Doordat de lunchroom, onder toezicht van een ervaren ondernemer, wordt gerund door vrijwilligers en mensen van de dagbesteding (onder begeleiding) is de motivatie en liefde voor het bereiden van uw drankje en/of hapje en de bediening extra groot.

Bij ons staat een veilige omgeving, autonomie, ontwikkeling, ontmoeting, aandacht aan de bezoekers hoog in het vaandel