Dagbestedingsplekken

We horen steeds meer in de media over burgers die in een sociaal isolement dreigen terecht te komen, zowel mensen die voorheen in instellingen woonden maar tegenwoordig zelfstandig dienen te bewegen in de participatiesamenleving. Helaas is dit niet iets wat voor iedereen zomaar haalbaar is en daardoor ziet men steeds meer eenzaamheid ontstaan. Of het nou gaat om ouderen die langer zelfstandig moeten blijven wonen, of mensen met een sociale kwetsbaarheid die het niet goed lukt om aansluiting te vinden en daardoor te maken krijgt met uitsluiting. Stichting L.O.B.B.E.S. wil deze doelgroep bedienen door dagbesteding te bieden, in een veilige omgeving waar ruimte is voor autonomie, ontwikkeling, ontmoeting.

Dierenverzorging

Ben je gek op dieren, en wil je graag helpen om onze dieren te verzorgen en te knuffelen

keukenhulp

bar medewerker of in de bediening