Donatie

Donaties zijn erg belangrijk voor stichting L.O.B.B.E.S.  omdat wij geen gemeentelijke subsidie ontvangen.

Stichting L.O.B.B.E.S. heeft geen winst oogmerk en de opbrengsten/donaties zullen volledig terugvloeien, voor de opbouw en voor het voortbestaan van de stichting.

De stichting wil opbrengsten gaan genereren door middel van de opening van onze indoorkinderboerderij, winkel en lunchroom.

Stichting L.O.B.B.E.S. is met elke donatie blij, of het nu om een éénmalige of periodieke gelddonatie is of een donatie in de vorm van spullen.

Stichting L.O.B.B.E.S. kan de volgende spullen goed gebruiken:

Bouwmaterialen                                                                                                                          Meerderjarige planten, struiken , bomen.                                                                     Dierenbenodigdheden                                                                                                                            Horeca benodigdheden                                                                                                                      Meubelen zowel voor de lunchroom als voor de verkoop.

Heeft u spullen over die wij kunnen gebruiken of eventueel voor de verkoop en wilt u die doneren aan de stichting, stuur ons een e-mail met eventueel een foto naar stichtinglobbes@gmail.com voor contact.

Wilt u een gelddonatie doen aan de stichting dan kan dat naar stichting lobbes Cromvoirt rekeningnummer NL21RABO 0332 8091 02                                                                                       Wilt u een kwitantie van uw donatie geef dan uw naam, adres en bedrag door via de e-mail, dan sturen wij deze zo snel mogelijk naar u toe.

Stichting L.O.B.B.E.S. wilt u vast bedanken voor uw steun.