Kunstenaars

De stichting gaat een aantal open ateliers in de ruimte creëren , zodat bezoekers en de kunstenaars direct contact kunnen hebben met wat ze maken.

De stichting wilt jonge kunstenaars een kans geven op een mooie plek in een directe verkoop omgeving.

Dit is tevens een mooie manier om educatie, kunst participatie samen te brengen. ,

Ben jij een (beginnend) kunstenaar, schilder, beeldhouwer, sieraden maker, etc. en op zoek naar een atelier en verkoopruimte. lijkt het je leuk om in een natuurlijke omgeving te werken met directe potentiële klanten om je heen, en geen bezwaar heeft om een stukje educatie over je werkzaamheden wilt geven, neem dan contact op met de stichting.

Uiteraard zal de stichting een schappelijke prijs hanteren die uiteindelijk terug gaat vloeien naar de stichting voor het voortbestaan van de stichting. Dus door het huren van een atelier steunt u automatisch de stichting.